Én csak kipróbálnám milyen...

[ ma olvastam egy nagyikáról, aki ki akarta próbálni, milyen börtönben lenni, ezért megkérte a rendőröket, hogy tartóztassák le. Ennek kapcsán nekem is támadtak gondolataim, azokat közlöm itt lentebb ]



Én csak kipróbálnám, milyen boldognak lenni,
elvárások nélkül, semmiért szeretni,
nem félni attól, mit gondol a világ,
bizakodni abban, van olyan ki vár,
kinek kezébe helyezhetem kezem,
kinek szemében tükröződni látom,
miért is érdemes küzdenem,
léteznem e széles pusztaságon.


Kinek mondhatnám,

Jó, hogy itt vagy
Ki nélkül mondataim,
Egyetlen visszhang.


Ki nélkül

elindulnom súlyos vétek
kibe érkeznék,
mint fáradt lélek.

2019. 03. 16.

#nyalasakagondolataim #márletöröltemőket




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Töredék

Hétköznapi speciális kríziseim(nk)