Miért vagyok olyan, amilyen? :)

Tulajdonképpen a gondolataim megformázása, a környezetem, a beszédstílusom, a hangvételem, a f urcsa elmosolyodom néha dolgokon című bolondériáim, az eperszeretetetem mind ÉN vagyok.

S hogy mitől vagyok ilyen? Nehéz lenne megmagyarázni, hisz rengeteg minden hatott rám az elmúlt években. A családom, a barátaim, egyes helyzetek,bizonyos csalódások, sikerek, örömök,kudarcok amelyek során formálódtam. Megismerkedtem rengeteg fajta értékrenddel, hoztam otthonról is saját mérlegeket..(na nem konyhaiakat, hanem erkölcsieket) és kialakult a saját lényem, aki mostanában egyre többet pillant vissza a tükörből, ha belenézek s megkérdezi tőlem: valóban helyes -e mindez? Jól vagyok, így ahogy vagyok?

Többszöri elbizonytalanodás, kétkedések, önmarcangolások után kijelenthetem: Igen minden jól van, ahogy van. Jól vagyok,ahogy vagyok.. és ezeken a dolgokon nem kell örlődnöm. Persze,hogy lesz,akinek nem fogok megfelelni vagy épp nem tudok megfelelni, de nem baj, ugyanis mindenkinek megfelelni nem lehet.
Akkor az a bizonyos illető nem hiányzik az életembe, vagy épp bele se kellett volna kerüljön.
Mert rengeteg ilyen ember van, akivel találkozom és semmi maradandó,mintha csak átrobogna az életemen vagy éppenséggel csak azért került bele,hogy meggyőződjek arról,helyesen teszem, gondolom, azt amit gondolni,tenni akarok. És aztán rájöjjek át tudom hidalni az akadályokat... bizony képes vagyok mindezekre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Töredék

Hétköznapi speciális kríziseim(nk)