A nagy szavak, légből kapott mondatok és én

Sohasem szerettem, azokat az embereket, akik napjában 1000-szer elmondtak valamit,hogy nyomatékosítsák bennem annak jelentőségét.Példának okául vegyünk egy mondatot : "Ha elmész hiányozni fogsz."

Átlag szövegkörnyezetben iszonyat jól esett volna számomra mindez. De azóta, mióta hallottam, elszállt ezen mondat összes bűve,bája,varázsa. Megüresedett, megöregedett tartalmilag pedig teljesen semmitmondó. Olyanná vált, mint az én szívem is egy jóideje már. És hiába akarnám újra megtalálni  eredeti valóját, szépségét,  gazdagságát már nem menne, feleslegesen erőlködnék. Mert valami elromlott, valahogy a szavak üresen csengenek és tudom, hogy semmi jelentőségük mostmár.

És én nem szeretek ezzel a tudattal élni. Úgy gondolom, ha valaki fontos volt és elmegy hiányozni fog... kell, hogy hiányozzon. De én nem voltam fontos ezek szerint és nincs is szükség, a hiányomra. A továbbiakban nem jutok majd az eszébe, és nem fogja megkérdezni, hogy vagyok. Ez a kiábrándító valóság.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Töredék

Hétköznapi speciális kríziseim(nk)